litenfialotta

nackspärr eller diskbråck?

Kategori: Allmänt

God morgon på er! Hoppas att ni har haft en bra helg! Vi har haft en väldigt bra och lugn helg på hemmaplan. Jag har fått någon form av nackspärr (eller diskbråck om jag ska lyssna på min kollga) och det gör så satans ont. Jag har haft det från och till i typ en vecka nu och det vill inte ge sig. Värst är det på morgonen när jag vaknar och är stel i nacken, det blir något bättre under dagarna men det gör fortfarande väldigt ont. Jag hoppas verkligen att det går över snart och att det inte är diskbråck!
I lördags var jag hemma hos mamma och styrde upp en budget för framtiden. Jag har verkligen tappat kollen på min ekonomi de senaste året och det är inte alls likt mig. Så nu ska jag försöka hålla den här budgeten stenhårt framöver, vilket inte bör vara så svårt då den trots allt är ganska generös. Tack för hjälpen mamma!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: