litenfialotta

Världens bästa foundation!

Kategori: Smink och hudvård

Jag älskar MaxFactors Miracle Touch Liquid Illusion Foundation! Den täcker perfekt och ger en underbar finish! Den jämnar ut huden och känns inte kladdig på huden. Jag har provat mängder av olika foundations men kommer alltid tillbaka till denna! Om du inte redan provat det, gör det! Du kommer inte att bli besviken! Precis som många andra produkter jag tipsat om kostar den inte en förmögenhet. Den finns att köpa mer eller mindre överallt där du köper smink. Personligen tycker jag att den appliceras bäst med en vanlig sminksvamp, jag har provat med en foundationborste men jag tycker inte det blir lika fint resultat då. Vissa foundations gör sig helt enkelt bäst med en gammal hederlig svamp! Jag använder dessa från Kicks, dom är till för känslig hud och är helt fria från latex. Jag har inte spciellt känslig hud men jag tycker att dessa är bättre än vanliga svampar då dom inte "äter upp" lika mycket av din foundation. Köps i två pack för 25 kronor. Åk och köp! Nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: