litenfialotta

Nykär!

Kategori: Allmänt

Det pirra i hela kroppen och jag har konstant fjärilar i magen! Jag och min sambo är på en sån otroligt bra plats just nu, livet leker och vi är som två nykära tonåringar!! Jag har aldrig upplevt något sånt tidigare. Vi har varit tillsammans i snart ett år och det känns bara bättre och bättre för varje dag som går. Jag har aldrig känt mig så nära en annan människa tidigare, som jag sa förut är han mer än min sambo och pojkvän, han är min själsfrände och min absolut bästa vän! Han lockar fram sidor hos mig som ingen annan tidigare gjort. Jag känner en så stark tillit till honom och han får mig att känna mig så otroligt trygg. Att släppa honom in på livet känns helt naturligt och självklart! Vår kärlek är det finaste jag har upplevt! Jag älskar dig K och jag kommer alltid att finnas vid din sida!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: