litenfialotta

Ny dag, nya möjligheter

Kategori: Allmänt

God morgon världen! Vilken fin morgon att vaka upp till, strålande sol och vackert väder. Förvisso har det utlovats regn idag men det är ett senare bekymmer. Jag är nästan lite besviken idag.... jag har ingen träningsvärk alls, än. Jag kommer väl i vanlig ordning få äta upp det om jag mot förmodan skulle ge mig ut på en löptur igen ikväll eller om jag försöker ta mig ner för en trappa eller liknande, men just nu känner jag ingenting, varken i benen eller övriga kroppen. Jag känner av den vanliga stelheten i benen som jag brukar få efter jag har sprungit men jag känner inte av min 15-minuters genomkörning av kroppen. Jag kanske får ta å gå på steg två ikväll istället i hopp om att faktiskt känna att jag har gjort någon nytta när jag vaknar imorgon. Det är en viss charm med att ha träningsvärk, ont gör det och gnälla gör man, men det är ett definitivt bevis på att man har gjort nytta! Mer träningsvärk åt folket! 

Ha en underbar dag!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: