litenfialotta

mineralpuder i världsklass

Kategori: Smink och hudvård

Som ni vet är jag inte stormförtjust i mineralsmink men jag klarar mig inte utan Make Up Stores Wonder Powder! Det är helt magiskt! Jag använder det över min foundation för att fixera sminket. Det ger ett sanslöst bra resultat! Är du ute efter lyster (riktigt riktigt fin lyster som inte ser glittrig ut utan bara ger ett makalöst fint skimmer) kan jag starkt rekommendera denna produkt! Jag använder nyansen Kalahari på sommaren och Sahara under vintrarna när jag är lite blekare. Det kostar 395 kronor och finns på alla Make Up Stores butiker, det finns även på vissa Kicks som säljer MUS produkter. Det är ett löspuder och det räcker otroligt länge i och med att man behöver så lite av det. Applicera precis som ett vanligt mineralpuder, med hjälp av en Kabukiborste, arbeta in pudret ordentligt i borsten och slå bort överflödigt puder så kommer det att räcka om möjligt ytterligare lite längre. Var noga med att inte överdosera pudret då det ger totalt motsatt effekt, men det kommer du märka!
Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: