litenfialotta

Favorit doften

Kategori: Allmänt

För ett tag sen läste jag en recension av parfymer i en tidning, det talades väldigt väl om Daisy Hot Pink från Marc Jacobs. Jag har letat som en galning över allt efter den men utan framgång, på Kicks trodde dom till och med att den hade utgått eller att det bara var en specialutgåva som inte fanns kvar längre. I helgen var jag och K (och ett helt gäng andra) på kryssning, och vad uppenbarade sig i taxfreen om inte självaste Hot Pink. Lycka! Jag förstår varför det talades så väl om den, den luktar helt underbart! Efter den senaste tidens shopping-frensy fick jag dock se mig besegrad när jag insåg att prislappen låg på ca 700 kr. Några timmar senare när jag och K sitter och solar ute på deck säger han det finaste han kunde säga, jag vill att min flickvän skall ha den parfymen, det är hon värd! Har jag sagt att han är världens underbaraste pojkvän? Jag fick min efterlängtade Hot Pink och har haft den på mig varje dag sen dess, jag fullkomligt älskar den! Tack älskling <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: