litenfialotta

Ekologisk ansiktsbehandling, 2 dagars kurs

Kategori: Allmänt

Jag har länge varit sugen på att jobba med hudvård och skönhet men jag har inte riktigt vågat ta steget. Det ä en dyr utbildning och det kan vara svårt att få jobb (även om alla skolor hävdar att deras elever ofta får jobb direkt efter examen). Nu har jag hittat en två dagars kurs på Axelsons som går i december i år! Det är en utbildning som fokuserar på ekologisk hudvård, man får lära sig om hudens uppbyggnad, hur omgivningen påverkar vår hud, hur man gör rengöringar och ansiktsbehandligar och så vidare. Jag tycker att det verkar vara riktigt roligt! Det är ju ett perfekt tillfälle att prova på om det kanske är något för mig! Jag har alltid varit intresserad av just hudvård och skönhet och kan inte riktigt släppa tanken på att det skulle vara vansinnigt roligt att jobba med det!



Kram   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: