litenfialotta

04-07-12

Kategori: Allmänt

Det är så mysigt när Linnea kommer hem, bland annat för att det ger oss alla en anledning att ses, tillsammans. Vi träffades på Hötorget och promenerade till Slussen, Stockholm är så otroligt fint i sommartider. Efterföljande middag säger jag ingenting om så har jag ingenting sagt, men i övrigt hade vi en super bra kväll fylld av kärlek och skratt. Det blev Linnea, Carin, Ullis och jag som åt middag sen anslöt sig Erik och Lina. Lina, vilken underbar människa! Jag känner henne inte alls egentligen, jag har bara träffat henne vid ett fåtal tillfällen via gemensamma kompisar men herre gud vilken kul själ. Hon har en otrolig förmåga att berätta relativt normala och vardagliga saker på ett vansinnigt underhållande sätt. Ännu roligare är det när hon skiftar till att berätta historier som är allt annat än normala och vardagliga! Tyvärr var jag tvungen att bege mig hem ganska tidigt så jag får ringa under dagen och höra mig för hur kvällen slutade!
Tack för en trevlig kväll flickor, och Erik!
Och tack älskade fästman för att du kom och hämtade mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: