litenfialotta

Fredagens prövning

Kategori: Allmänt

Jag har kommit fram till en sak. Jag kan inte feströka. Det märkte jag i fredags. Det gick jätte bra att inte röka på en vecka. Det gick även bra att inte röka igen på lördag eller söndag, eller idag för den delen. Det som inte gick bra var själva feströkandet i fredags. Jag va väldigt clever och gav bort det som var kvar i mitt paket innan jag åkte hem för att inte frestas dagen efter. Carin blev lycklig som fick nästan ett fullt paket cigg, och visst låter det bra, nästan ett fullt paket, alltså rökte jag inte så mycket... ha ha, nej nej, problemet var att det inte var mitt första paket den kvällen! Jag hann gå in på paket nummer två innan kvällen var slut. Värt att notera är även att kvällen tog slut redan vid midnatt?! På ca fem timmar hann jag alltså röka över ett paket. Helt sjukt.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Alla som försökt sluta vet ju att feströkande inte funkar! Kram

    Svar: Ja dom säger ju det =)
    litenfialotta

    2012-08-27 | 17:14:23

Kommentera inlägget här: