litenfialotta

Boktips - Box 21

Kategori: Allmänt

Här kommer något ni inte kommer få se allt för ofta i min blogg, ett boktips. Jag läser mer eller mindre (läs enbart) på sommaren under min semester, då kan jag gärna plöja tre-fyra böcker på ett par veckor, men i övrigt ligger det väldigt långt bort att plocka upp en bok. Jag har inte ro att läsa i vardagen, det känns inte som att det finns tid. På sommaren kommer jag ner i varv på ett helt annat sätt och då finns det inget bättre än att försvinna in i en bra bok. Favoriten bland böckerna jag läste i sommar är Box 21 av Roslund och Hellström, en gammal kriminalroman som jag hittade i bokhyllan i Spanien. Det är en oerhört spännande bok om människohandel, krossade drömmar, lögner och svek. Det är en gripande bok som är snudd på omöjlig att lägga ifrån sig!
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vad roligt att mina gamla böcker kom till nytta! Kram

    Svar: Jag misstänkte att det kunde vara din gamla =) Den går knappt att läsa nu dock, den har trillat sönder helt pga att jag har haft den ute i solen och vid poolen. Men den va verkligen sjukt spännande!
    litenfialotta

    2012-08-22 | 09:11:42

Kommentera inlägget här: